vrijdag 19 december 2014

Zoeter dan zoet

Afgelopen week heb ik een nieuw, roze (uiteraard), bontkleedje gekocht. Nou moést ik dat natuurlijk gebruiken om foto's te maken. Het glazuur springt bijna van je tanden...

Het is met Sammy & Isa altijd afwachten of ze er zin in hebben, foto's maken. Dit keer had ik geluk en waren ze super schattig aan het poseren. Eerst was Sammy aan de beurt, hij ging er super schattig voor zitten:
 

Dan smelt je toch meteen weg, dat lieve koppie?

Ondertussen was Isa zich enorm aan het uitsloven ernaast. Wanneer ik tegen Sammy "af" zeg, trekt Isa alles, maar dan ook álles uit de kast! Sammy zit me met een enorm eigenwijs hoofd aan te kijken "Wat denk je nou zelf?" en Isa gaat af, op d'r zij, op d'r rug.. Alles om het maar goed te doen. Wat een schatje..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten